Monday 8 February 2016

Fuhhh

kenapa tajuk fuhhh.
sebab aku tiup habuk.
setahun weh tak sentuh blog. ke dah dua tahun. ah lantak situ.

Assalamualaikum.

dalam jangka masa yang panjang ni, banyak benda jadi. banyak sampai rasa dirini tak mampu nak handle.
tahun ni spm. tapi tahun ni la gamaknya diri ni nak sibuk tahap nak gila.
aku tak tahu la macam mana budak sbp yang dari form 1 boleh tahan.
aku yang dua tahun pun gamaknya rasa nak quit setiap masa.
nasib family aku tak kaya je, dan tak kayap sangat.

dah la cuti kali ni tak rasa mcam cuti.
tag katil kena buat, tag loker kena buat. hah bagi la semua kerja kat aku.
dengan birthday party lagi gamaknya.
duit terbang melayang camtu je.
KENAPA LA AKU TAK KAYA? /nangis tepi dinding

study pun dah tunggang langgang ni. tak nak ambik spm boleh /terjun katil
cuti ni pegang sipi-sipi je buku.
bukak buku edmet, roll eyes, terus campak tepi.
dengan krisis kegawatan ekonomi sekarang, makin susah hidup aku.
fgfdgfsgfajhdsga
apa nak jadi ni

post lama semua aku dah delete.
kenapa?
sebab aku acah nak mulakan hidup baru.

apa aku bebel ni. 
Ciao.

No comments: